beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-19
11:43:08

Vilken j*vla morgon!!

Nu på morgonen så sattes mitt tålamod på prov åå de va inte lite heller! :o

Allt ha gått mot min väg, en lite j*vla sten som slutade med ett stort berg!

Men jag gav mig inte! Jag skulle bara över å de gjorde jag med!

På måndag så börjar min dag kl 05

Kl 06:15 ska N va på dagis
Kl 06:30 ska A va på sitt dagis
Kl 07:00 ska B va på sitt dagis
Kl 07:00 - 07:30 ska M va på fritids

Dock så vet jag inte hur länge dom ska vara på sina ställen då jag inte ha fått mitt schema än!!

Men de va ingen av ställerna som började bråka för de, utan dom sa:
Det gör ingen, de e inte lätt å veta hur tiderna ser ut om man inte ha fått sitt schema.

Så nu kan jag pusta ut, släppa stressen å ilska över de!!
Så tusen, tusen tack till dagis/skola för att ni förstår/förstog att jag ha gjort mitt bästa för att få fram tider!

Men schemat ska dom få så fort jag får den!

Nee nu måste jag göra mig klar till tandläkaren :(

Min visdomstand gick sönder igår ikväll så jag ha ett stort hål i den :(

Vill inte, vill inte .. :'(

E as rädd för tandläkarn ..

Sen så måste jag va där lite tidigare så jag kan få lugnade .. :'(

Jag undviker tandläkaren så mkt jag bara kan men om en tand går sönder så ha man inte så mkt till val :'(

Så nee de e inte min bästaste fredag!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: