beanelliesmamma.blogg.se

2013-12-10
06:10:14

:'(
Nu finns de inga mer tårar ..
Leendet e falskt..
Vardagen ha blivit en rutin ..

Varför? .. Är de mitt fel alltihopa?
Är det jag som är felet?

En natt och allt är borta
Eller
Var de bara jag som ha vart blind?

En gåva från hjärtat ligger bort glömd någonstans ..
En ring ligger på byrån och gjort de sen tre veckor tillbaka ..

Ha kärleken blivit en rutin?

Vart är dom där mysiga stunderna i soffan framför en film?
Vart är dom där kyssarna som gav de där pirret i magen?
Vart är dom där kärleksfulla kramar?
Vart är dom där fina orden som fick en på fall?

Är det någon annan som får dom nu?
Är jag bara den där nu?

Jag vill ha min helt underbara man tillbaka!! :'(

Min man som alltid fick en och känna sig älskad, behövd åå helt perfekt!! :'(

Eller är de bara jag och min hjärna som spelar ett spratt? 
Är han där som förut?
Är de jag som ha glömt bort han?
Är de jag som ha valt och leva i rutin? 
Är de jag som behandlar han som luft? 

Nee i helvete heller!! 
Jag ger han allt ..

Jag kommer hem med gåvor ..
Jag glömmer inte bort å säga: Va fin du är, jag älskar dig hjärtat ..

När han står still någonstans så ger jag alltid han den där lilla kärleksfulla smekningen på ryggen ..

Jag frågar nästan varje kväll om vi bara kan mysa i soffan innan de är dax och sova ..

Jag tar på han, jag ger honom kärlek, kysser han, men framför allt jag ser han!

Jag ser att något inte stämmer .. :'(




Kommentarer:
#1: mamma mu

Älskade ungen min.
kramar i massor till dig.

2013-12-10 @ 19:50:44
#2: mamma mu

Jag finns här.
Kommer alltid att finnas för dig min älskade unge.
tänker inte komma med nå "kloka" råd för du ÄR klok själv.
Älskar dig

Svar: <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-12-10 @ 19:53:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: