beanelliesmamma.blogg.se

2013-02-01
10:35:21

Helg besök :)

Idag så kommer min älskade broder å hans fina sambo hit å dom stannar hela helgen :)

Ska bli så kul å få hit dom, de va ett tag sen vi sågs tyvärr.
Tror de va i sommars vi sågs sist.

Dom ska få med sju ton bebis saker/kläder ;)

Ska bli kul å se om dom få plats med allt i bilen :p

Vagn, min bästaste "barnvakt", kläder, lekmatta, saker till spjälsängen.

Jaa, dom kommer ha väldigt kul å få med allt ;)

Men nu byter vi samtals ämne:)
Igår kväll fick jag för mig att jag skulle sy ett nytt påslakan till vårat sjukt stora täcke, i två timmar satt jag med den.

Sen gjorde de as ont i fingrarna.
( syr för hand )
1/4 om äns de e klart :/

Så idag blir de städa å sy för min del :)

Nee nu ska jag ta å kasta N i sängen å sen göra lunch till dom större flickorna :)


Kommentar:
#1: mamma mu

Vilken underbar bild på er!
Vill ha!!
Gör ett kort av den o skicka till mig, snälla...

2013-02-02 @ 18:46:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: