beanelliesmamma.blogg.se

2013-06-09
23:46:09

Vilken helg!!

I fredags så jobbade man, slutade kl 16 efter de åkte jag upp till min Mommi å satte ihop två tårtor.

En vart jätte ful så på vägen hem, stannade jag kvar på stan
(15min innan min buss skulle åka )
Åå köpte nya grejer till en ny tårta!
Åå jag ha med bussen hem :)

Kommer hem å slänger ihop den nya tårtan, slänger mig sen i soffan å dör en liten stund ;)

Upp tidigt som faan på lördags morgon för att hinna göra B inbakade, mönstrade flätor!

Hinner klart med dom sen kommer min mor, bror + sambo å min moster från Kalmar!

Panik, jag e inte klar å N väska e inte packad!! T o m kvar glömd i bilen -.-'

Väl i bilen så måste vi åka å hämta M som ha sovit över en kompis, efter de hämtade vi upp smörgåstårtorna å köpte blommor å kort!

En timma sen, men de gjorde inget då vi va först iaf :)

Sen åkte vi hem, la N för natten å sen blev de tacos för hela kvällen med ett super trevligt besök av J&F <3

Sen nu idag runt kl 14 så fick jag de efter längtande samtalet!! Woho :D

Sen ha man settat på hel spänn å ivrig å inväntat nästa samtal!!

Åå den kom kl 22:56!! :D
Så himla lycklig<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: