beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-14
11:21:01

Åå där kom första samtalet från dagis!

Som jag å resten av alla ha pratat om att dagis kommer att ringa minst en gång i veckan å säga att N ha gjort illa sig!

Efter en timma på dagis så ringer dom å meddelar att N ha ramlat fram en stol å slagit i läppen med tänderna, de blöde ganska kraftigt men de hade slutat!

Fröken skämdes när hon berättade olyckan, åå hon sa: Jag kommer ihåg att ni sa att hon va väldigt duktigt på att klättra men allt gick så fort, man hann inte med ..

Åå jag bara stog med ett leende på läpparna å sa: Men de gör inget, ha de slutat blöda så e de ju ett gott tecken å då gör dom inget på sjukan heller, men skulle de börja blöda igen så ring så kommer vi å hämtar henne.

Så när vi ska hämta henne så ska jag säga att de gör inget, hon e likadan hemma, å alla gånger hinner man inte med. Å sen så ha vi pratar själva hemma om att ni kommer att ringa minst en gång i veckan just för att hon ramlat :p

Men men än så ha dom ringt så de e nog bara bra med lilla N!
Min lilla toka ;) <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: