beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-14
08:02:31

Dag 4 på dagis

De här med dagis för N går som en dröm!! ^^

Hon ha "ätit" där å idag ska hon sova där för första gången :)

När vi kommer dit så ha sjukt bråttom å få komma in på avdelningen :)

Igår när vi kom så satt hon åt lite å hela hon sken upp som en sol ^^

Dock så hade olyckan vart framme, hon hade ramlat å slagit i huvudet mot en kant. Men de vart bara ett litet blåmärke i pannan :)

Men som jag ha sagt till gubben:
Jag kommer sitta vid min lur varje dag å invänta samtalet från dagis ;)

Våran lilla e en tyran ;)

Hon ska vara högt å lågt, klättrar på allt som går, så att hon skulle göra illa sig på dagis var väntat hehe

Idag ska hon få sova där, ska bli intressant hur de kommer gå :)

Hon å en massa andra barn på golvet ;)
Jaa ni kan ju själva tänka hehe


Just de! Igår så gjorde jag ett schema till barnen här hemma.

Nu e dom så pass stora att dom kan hjälpa till här hemma med lite enkla saker :)

T: lägg i tvätt i maskinen
B: tvätta rent handfatet
A: häng upp jackorna

Två gånger i veckan ska dom göra sina uppgifter.

Men de vart lite sura miner från T.
För på hans schema står de att han måste duscha varje kväll, han tycker själv att de räcker att duscha 1-2 gånger i veckan ( knasbollen )

Nee nu ha jag inte tid längre, dax för att klä på alla barnen för att få iväg dom till dagis :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: