beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-30
19:37:40

En vecka ha snart gått

Jaha snart ha en vecka gått igen med barnen :(

Åå en till sjuk vecka med N, måndag dagis, tisdag halv dag bara åå sen va febern tillbaka :(

Så den här veckan ha hon å jag låst in oss i lägenheten å väntat ut febern!
Peppa peppa, idag e första feber fria dagen! :)

Hoppas de för bli så med så att hon kan få gå till dagis, så att hon få vänja sig där om jag nu kommer in på studierna :)

Igår så hade vi påskmiddag här hemma med svärmor, de va jätte trevligt å så gott! :)

Fast runt 18 så började N bli rastlös/trött å vi satt å fikade, så hon fick sätta sig i diskhon å bada en stund :)
Självklart så stog/satt jag där bredvid henne så inte skulle kunna ställa sig upp å göra sig illa!!

Lite innan 19 så gick svärmor hem å då blev de kvällen för N å en stund efter de så la sig dom stora barnen sig :)

Idag så ha jag bott på balkongen å njutit av solen, efter ett tag så kom M ut å gjorde mig sällskap, sen vart de blåsa bubblor för dom tre stora :)

Sen ha dom vart ute å lekt hela eftermiddagen å nu e dax för kvällsmys å den dåliga Harry Potter :/ blää men men ha man en Harry Potter tok till 8åring så få man väl offra sig ibland ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: