beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-01
08:09:06

Go morgon!

Idag hade jag planer men dom planerna går åt helvete så man slog upp ögonen..

De va meningen att jag, gubben å flickorna skulle åka till min kära Mommi!

Ringde henne å igår å sa ta vi kommer då Lill pojken skulle sova över hos sin kompis idag så då skulle vi få plats i bilen.

Men hans kompis mor smsar å säger att de inte går då kompisen inte ha lyssnat å bara dummar sig.

Så de vart en ledsen Lill pojk här hemma.

Åå de stannar inte där..

Den dumma j*vla bilen e sjuk å ska till bil doktorn!!

Det e nogt fel på bromsarna ...

Åå de e nogt jag å gubben ha glömt bort!!

Så nu måste jag ringa till Mommi å säga att vi kan inte alls komma idag :(

Åå den morgonen kunde jag ha stått över ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: