beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-07
19:22:39

Imon ska man till läkaren

Idag när jag vaknade så va mina händer två ballonger! :O

Så nyvaken å i full panik ringde jag läkaren ..

Alla tider idag va slut men de fanns tider imon, dock så gjorde hon en fuling.

Hon får inte boka en tid för imon utan hon ska sätta upp mig på en vänta lista.

Men eftersom att jag ha haft problem med mina händer tidigare så struntade hon i den reglen:)

Åå nu blir de helt annat prat:)

Idag så ha jag, gubben å N vart på ryketeringsmässan, stan, arbetsförmedlingen, tuna park :)

Full rulle hela dagen å de va as skönt!
Sen så ska jag hoppa på en utbildning :)

Ska lämna in alla papper imon så jag ska hålla mina tummar att jag kommer in! :)


Kommentar:
#1: mamma mu

Håller tummarna jag med för dig <3

2013-03-08 @ 10:20:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: