beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-08
22:55:12

Svar från läkaren

Inflammation i båda händerna, så nu vart de en medicin kur på 10-15 dagar :/

Sen så va inte medicin den lättaste å få tag på heller! I en å halv timma fick jag å gubben åka runt till alla apotek för att ens få någon som likande den jag skulle ha!

Så i 10-15 dagar ska jag å gubben bryta förlovningen då jag inte kan ha ringen på fingret :(

Jävla ballong händer å värk!!
Försvinn ...

Just de! Idag lämnade jag in studier papperna :)
Om cirka en månad så ska man få svar om man fick en plats i kursen eller inte!

Så nu kommer jag gå ner till brevlådan varje dag å hoppas att beslutet ha kommit! :D

Jag hoppas verkligen att jag kommer med! Det skulle vara så skönt å få börja med något igen!


Kommentar:
#1: mamma mu

Håller tummarna!

2013-03-10 @ 09:35:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: