beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-10
18:28:45

Vilken söndag!!

Inte äns en timma med alla barnen hemma så slutar de med katastrof!!

3 av 4 barnen slutade med värsta gråtet!!

M, B å lilla N ..

M bär lilla N i hallen för att gå till soffan
Då kommer B med världens fart å råkar krocka med M å N ..

N gallskriker på golvet, M håller sig för handen med tårar som rinner ner för kinderna, B sitter å håller sig för huvudet å bara gråter som aldrig förr!

B råkade krocka med M å N när hon själv ramlade!

Tröstade alla barnen å sen vart de å ringa 1177..

Jag berättade olyckan för henne å hon lugnade mig å sa:
Andas å lyssna nu, lägg den lilla i sängen å få henne å somna. När hon ha sovit ett lite tag så går du in å kilar henne under fötterna, reagerar hon så e de ingen fara. Men håll henne under uppsikt i 6 timmar. Små barn som slår i huvudet blir ofta trötta å vill bara sova å låt dom göra de, det e så deras kroppar reagerar.
Men skulle hon inte reagerar så åk in på en gång!

Åå jag gjorde som hon sa å lilla N reagerade båda gångerna jag va in å kilade henne under fötterna!

Så inatt blir de å ställa klockorna på larm så man kan ha lite extra koll under natten!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: