beanelliesmamma.blogg.se

2013-03-22
08:29:38

Woho!!

Idag kommer min J hit!! :D
11:52 så ska jag å lilla N vara vid stationen å möta upp henne :D

De ska bli så roligt å få hit henne, de va så länge sen hon va här! <3

Prat om annat nu då.

Igår så fick jag något städryck igen,
Kokade alla flaskor, nappar å alla leksaker som kan kokas.
Resten delade jag upp i tre högar:

1: tål vatten ( badkaret )
2: kan tvättas i maskinen
3: torka av med en fuktig trasa

Sen blev de kylens tur!
Stängde av den, tömde å kasta allt som bara står, diska alla hyllplan å fack osv:)

Så nu e kylen som ny igen! :D

Nu ska de dammsugas å torka golven, sen så e nog dax å röra sig för att möta upp J :)

Nee nu ska jag sätta fart här hemma :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: