beanelliesmamma.blogg.se

2013-05-21
06:08:33

Nee vill inte!!

Vill inte å ha inte tid å bli sjuk just nu!!
Dubbelsidig öroninflammation å en hosta från helvetet!

Neeeej!!

Imon ska jag träffa läraren här i stan för sen gå till praktikplatsen på ett första besök!

Såå de känns ju så j"vla kul å gå dit sjuk!
Bra första intryck :(

Men men, idag få flickorna vara hemma från dagis då jag inte ha någon ork eller kraft för att ta mig ut :(

Ni få tycka att jag e "latmamma" men testa själv å ha tre flickor på tre olika dagis, inget körkort, över en timmas lämning med buss å va sjuk samtidigt!

Not fun! Jag brukar inte klaga på lämningen av barnen men idag så orkar jag verkligen inte!
Min morgon runda med barnen e ganska skön.

Nee, nu känner jag en svag lukt av blöjbajs .. Mm va jag älskar lukten av bajs på morgonen -.-'
:p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: