beanelliesmamma.blogg.se

2013-11-21
22:47:25

Hmm vad säger man
De va ju inte helt oväntat .. 
Nästan 5 timmar lång operation vart de. 

Läkaren hade inget positivt svar heller ..
Tappen är borta, 20 stygn i hela "slidan" och laserbehandling blev de slut .. 

Men problemet är inte borta ..

Läkaren va/är väldigt arg att dom tidigare läkarna inte ha gjort något tidigare för att försöka förbättra detta ..

Om cirka 3månader ska jag tillbaka å göra en ny operation och runt jul så få jag svaret från dagens alla prov vävnader m.m ..

Men de ser inte bra ut sa han .. 


Kommentar:

<3 kramar om!

men skönt att de finns en läkare som iaf som fattar att dom andra ha gjort fel, o försöker hjälpa dig? <3

kramar om massor.
laaav juuuu!!! <3

Svar: Aa fast den här läkaren ha opererat mig i somras, så varför gjorde han inget då? :/

Love you <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-11-22 @ 16:38:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: