beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-19
21:04:56

Lördags lyx!
Idag fick de bli Västerbottenostpaj med kräftstjärtar, gräddfil & hackad rödlök! 

Gubben var oxå med och hjälpte till ^^ 
Första gången han åt denna rätt och den fick topp 10 poäng skulle jag tro då halva pajen är borta ;)

Nu sitter vi och väntar på att banoffepajen ska bli kall ^^ 

(Tack J för att du påminde mig om den!)

Gjorde den för första gången när jag väntade min äldsta dotter, allså typ 7år sen ;) 

...

Av all oro, ledsenhet, nervöshet så ha jag lyckas fått magkatarr! De började redan igår -.-'

Jag ha googlat å googlat hela den här veckan .. Åå idag hittade jag en bild som jag tänker visa upp läkaren på tisdag. H*n ska visa på den bilden hur det ligger till, hur h*n tänker, hur de hela kommer sluta! 
Jag vill raka svar! 
Jag måste få veta helt enkelt!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: