beanelliesmamma.blogg.se

2013-10-16
21:47:24

Under ytan döljer sig alltid något
Tankarna bara snurrar i huvudet .. 
Varför gjorde dom inget ? ..
Hur kommer de gå ? ..
Kommer jag få fira jul eller ligger jag på bordet ? .. 
Hinner dom fixa de i tid eller blir de försent? .. 
Blir jag en dom som dör i de ? ..

Jaa de e bara ett par tankar som snurrar..

Jag gömmer i sömnen .. Sover bort allt.. 
Åå när jag väl är vaken så sitter jag i soffan tillsammans med N eller så står jag i köket .. Allt för att slippa tankarna .. 

Jag hoppas verkligen att dom skyndar sig så att de inte blir värre .. 

Hoppas att dom lyssnar på mig å gör som jag vill ..

Jag vill inte gå på behandling ..
Jag vill inte gå runt å hoppas att jag lever ett par år till .. 

Varför lyssnade dom inte på mig från första början ? .. 
Varför sa dom bara: Nej men du är för ung ? .. 

De känns som att jag är tom .. 
Min glädje är bort blåst .. 
Ni ser ett leende men inombords så kämpar jag med att hålla in tårarna ..

En kram eller två hade ju inte skadat ..

Men .. Jag bor sovandes i soffan och säger inte så mycket när jag väl är vaken .. 

Jag går och lägger mig tidigare än min sambo så att han inte ska se hur ledsen och orolig jag är .. 

De här är hemskt .. 
Kan de inte bara bli som förr ? .. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: