beanelliesmamma.blogg.se

2014-04-17
11:03:18

Finner inga ord ..
Allt är bara ett stort jävla skämt! 
Jag ska allså inte få bli frisk .. Det är såhär mitt liv ska se ut ..

Jag ska ont 24-7, jag ska inte klara av en enda dag utan smärtlindringen ..

Jag ska få se mina barns uppväxt från en soffa .. 

Jag kommer få höra att mina barn önskar att jag aldrig blev sjuk ..

Jag kommer få höra att mina barn saknar sin "gamla" mamma som kunde leka med dom ..

Jag kommer aldrig få min dröm i uppfyllelse .. Min dröm om att få öppna en egen resturang .. 

Jag skulle ju ligga där uppe på sjukan ny opererad nu! 
Jag skulle veta att den smärtan är övergående! 
Jag skulle veta att snart kan jag få leka med mina barn igen!
Jag skulle veta att snart kan jag ta upp min studier igen! 

Men nu är allt bort blåst .. 
Allt är borta ..

Åå kvar är bara sveket åå tomma ord å löften ..

Allt va klart! Jag satt där åå väntade på att bli ner rullad till operationssalen ..

Sen så kom sköterskan ..

Sköterskan: Nu kan du gå åå klä på dig dina vanliga kläder för de blir ingen operation.

Jag: ... Okej ... Men varför ?

Sköterskan: Vet inte, gå å byt om nu så kommer jag å tar bort droppet å de.

Jag går å byter om åå tårarna bara sprutar åå hela jag skakar åå är helt förstörd ..

Sköterskan: Jaa, de finns inget å göra. Vi får inte tag på läkaren heller.

Jag: .. Mm .. 

Jag lämnade avdelningen åå tårarna bara sprutar ..
Jag kan inte fatta de ..
Jag skulle ju få bli frisk ..

Jag går till hissen åå den kommer å de står en läkare där men den säger inget .. 
Den bara stog där åå kollade menas jag blev ett tomt skal ..

Jag går ut ur hissen med blicken i backen ..
Tårarna bara rinner ner åå slår ner i golvet ..

Ser ur folk flyttar sig där jag går ..

Jag bara går åå försöker skicka iväg sms till nära å kära och sen ett sms till svärmor om hon kunde hämta mig .. 

Jag sätter mig på en bänk utanför sjukan .. 
Jag känner hur folk tittar på mig ..

Jag bara sitter där åå gråter..
Känner hur tom jag blir åå hur tom min blick blir ..

Sitter där med en cigg i handen ..

De kommer fram en tant åå sätter sig på huk åå säger något ..

Jag ser hur munnen rör sig men jag hör inget ..

Hon kramar om mig åå då kom de ännu mer tårar ..

Jag hör henne säga: De kommer bli bra. Ge inte upp!

Sen så gick hon ..

Jag sitter kvar där på bänken åå känner mig så jävla tom å sviken ..

Efter ett tag hör jag ett svagt rop ..

De va svärmor ..

Jag ställer mig upp å tar min väska sen vet jag inget mer .. 

Allt är bara borta .. 
Vet inte hur jag kom hem, hur jag kom in i bilen ens .. 

Minnet kommer först när jag hör Nellie i trapphuset åå hur jag öppnar dörren åå hur Nellie kommer springandes mot mig åå ger mig världens kram! 

Sen så stannade svärmor här tills Nellie sov ..

Hon gjorde middag till mig åå håll mig sällskap ..

Innan hon gick så sa hon att hon kommer imorgon bitti för att lämna Nellie på dagis .. 

Hon kom strax innan 7, sen gick hon iväg med Nellie åå kom tillbaka på kaffe..

Sen så kommer hon igen för att hämta Nellie åå sen ska hon göra lite mat ..

Åå helgen så kommer hon oxå vara här för att hålla mig sällskap då gubben ska åka bort på en 30-års fest .. 

Nee nu ska jag lägga mig å sova igen ..



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: