beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-16
17:27:20

Blää
Idag är sån dag då allt är blää ..

Känner mig ensammast i hela världen fast jag precis ha kommit hem från M, efter ett par timmars kaffe å klippning ..

Hon fick den stora äran å klippa mina äckliga toppar fast att hon inte visste hur man gjorde hehe

Så de va bara å visa hur man gör åå sen fick hon klippa ;)

De blev jätte bra så nu kanske mitt hår kommer må lite bättre, fast jag vill inte ha långt hår ..

Hade jag haft en rak apparat hemma så hade jag rakat av mig skiten för länge sen ..

Usch å blää för långt hår ..! 

Men men de e väl gilla läget åå klippa de behövs emellanåt :/

Annars idag så ha jag inte gjort ett skiit.
Känner inte för de åå ha ingen större lust och göra något heller.

Snart är de kväll igen åå då få jag gå å lägga mig igen! 

De är nog vad jag ser framemot mest av allt idag ..

De e som sagt en skiit dag åå allt är pest&pina ..! 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: