beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-19
14:46:31

En seg tisdag
Idag är sån där riktigt seg dag :/ 
Är sjukt rastlös men samtidigt så väldigt trött! 

Jag borde nog kolla upp mina värden å kanske börja äta den maten jag ska göra .. 

Men vem ha råd!? De e svin dyrt
Och smakar absolut inget :/ 

Jaja de få bli nån gång när man ha tappat alla smaklökar 

Sen är inte jag å vågen kompisar igen! 
Jag ha fastnat på 67kilo -.- 

Va faan ska jag sluta med för att gå ner mer?! 
Jag dricker inte läsk längre, äter inte bröd, eller rättare sagt äter knappt längre .. 

Eller joo men inget små ätande.. 

Snart öppnar gymet här på gården och det är ett måste! Det är nog därför vikten står still. 

Måste komma igång med träningen igen! 3 fucking år utan träning! :o

Men men jag få väl vara glad att jag lyckas gå ner 5kilo utan att behöva träna! 

Men jag ska ner till minst 60kilo! 
De e mitt mål och allt under de är bara ett stort plus! 



Kommentar:
#1: mamma mu

T)

2014-08-19 @ 22:07:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: