beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-04
08:02:46

Go morgon!
Sådärdå, då va de en vanlig måndag igen. 
Gubben är på jobbet, Minstingen är på dagis och jag ha små städat. 

Nu sitter jag å väntar på att klockan ska bli 11 så att besöket kan komma.

Ska färga hennes hår inför hennes hårförlängning som vi gör senare i veckan. 

Lite extra pengar skadar aldrig som man brukar säga.

På onsdag så ska ner till arbetsförmedlingen kl 10, få se vad dom säger. 

Sen på torsdag ska jag till sjukgymnasten igen. 
Få se vad hon hittar på den här gången. 

Förra gången så pratade vi mest åå gjorde en massa konstiga undersökningar. 

Hon kom fram till att jag är överrörlig, men de visste jag väl redan. 

I en undersökning så va hon jätte rädd att mina höfter skulle hoppa ur led efter som att de aldrig tog stopp eller gjorde ont hehe. 

Men men de va ju som sagt redan något jag visste om. 

Annars den här veckan så blir de lugn. 
Städa lite å få fram mitt hem från semestern. 

Nee nu ska jag ta å små städa igen. 

Bye bye 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: