beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-02
18:15:51

Hemska jag
Tänk att alla problem som ha blivit ha bara en människa lyckas göra! 

Jag trodde man va två i en tango men ack så fel jag hade! 

Det är jag, jag å jag som lyckas göra allt fel! 

Det är fel att skriva, det är fel att gråta, det är fel att bli arg, det är fel att bli besviken ..

Men vad är rätt då? 

Är de rätt att trycka ner någon till skorna?
Är de rätt att såra någon så pass mkt att man önskar att man aldrig fanns?
Är de rätt att slippa ta ansvar om man jobbar? 
Är de rätt de? 

Om de är de så ha blivit fel uppfostrad av min familj! 

Jag ha alltid trott att är olika åå att alla ha sina fel åå brister 

Mina brister å fel är många:
Kan inte uttrycka mig i tal, skriver heller
Tål inte när nån säger något elakt mot mig
När jag blir arg så blir jag väldig arg och går ut för att rensa tankarna
Jag kan inte gråta framför nån, jag låser in mig eller går iväg
En höjd röst får mig att höja rösten
Jag kan säga elaka ord men de är bara om jag känner mig kränkt lr låst
Jag ser mig själv som: 
Äcklig
Fet
Gapig
Jobbig

MEN!! Det är bara när mitt självförtroende är på botten!! 

Och just nu är allt på botten!



Kommentarer:
#1: mamma mu

Om du har blivit fel uppfostrad så har både jag o din far de med!
Ingen o då menar jag INGEN ska behöva ta skit som inte är befogat!!!

2014-08-02 @ 20:00:39
#2: mamma mu

Som sagt jag har inte, inte din far o inte du blivit uppfostrad till att trycka ner nån i skorna!
O du är varken ful, äcklig eller hemsk!!!
Du är de finaste som finns!
Älskar dig!

Svar: Ful, äcklig osv är mina egna ord om mitt utseende
Mitt stressiga 4barns liv!

2014-08-02 @ 20:20:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: