beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-06
08:00:42

Hur faan kan dom!? :'(
För ett tag sen så fick jag ju ett svar från en spec. Kirurg om att jag ha en missbildning på mina bröst ..

Han berättade en del och att jag inte kan bli nekad en operation på brösten ..

Men Vc (kirurgen) här i stan nekade mig!

Dom ha inte ens träffat mig, dom ha inte sett mig eller ens pratat med mig! 

Hur faan kan dom neka!? :'(

När jag äntligen vågar prata om mitt fel så få jag kalla handen upp tryckt i ansiktet :'(

Är de meningen att folk ska behöva gå å må dåligt över sig själva livet ut pga av missbild när EN FUCKING läkare ger kalla handen utan att träffa dom drabbade? :'(

Jag ha mått dåligt över mina "bröst" enda sen tonåren ..

Jag ha döljt mitt fel och undvikt en sjukt massa roliga saker med mina vänner pga detta :'(

Allt jag ville va att få känna mig "normal" 
Jag ville oxå få kunna gå in i butik och köpa den där super fina toppen 
Jag ville oxå få känna mig fin 

Jag vill oxå kunna gå och köpa dom där super snygga bh:arna med mina vänner, men just dom bh:arna finns inte i små storlekar .. :'(

Jag är 24år, fött två barn och mina "bröst" är mindre än tonåringars ..

Eller aa, dom ha iaf bröst vilket jag inte har ..

Jag skulle till och med bli glad om en A-kupa skulle passa mig ..! :'(

Faan .. 

Jag ha ju svart på vitt att jag ha en missbildning och är en godkänd kandidat till en operation och att dom inte kan neka mig!! 

Hur kan dom ens lämna en bedömning utan att träffa mig :'(

Nu klockan 8 så ska jag ringa till Karolinska och fråga om man kan komma till dom på en gång..

Dom sammarbetar med landstinget och gör många olika operationer.

Få se vad dom säger .. 


------------ UPPTADERAT ------------


Nu ha jag pratat med Karolinska och clinic art i Uppsala = där spec läkaren jobbar! 

Uppsala va väldig trevliga och prata med och förstående! 

Hon jag pratade med gav mig en massa tips&råd ur jag ska gå vidare med detta!

Jag fick även en mail adress till deras operations sköterska som jag kan maila när jag vill och hon skulle hjälpa mig så gott hon kunde :')

Just nu väntar jag på att kirurgen här i stan ska ringa mig och då ska jag kräva en remiss till clinic art (Uppsala) 

Dom kan inte neka mig denna operation! 

Jag ha rätten på min sida även om de känns jävligt långt bort .. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: