beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-29
23:25:29

Jätte synd om mig! :(
Min hals är helt förstörd!

De gör sååå ont åå prata ska vi inte ens ta upp :(

Ha druckit jätte varmt tee hela dagen/kvällen åå käkat isglass i hopp om att de skulle bedöva halsen lite! :(

Annars ha den här dagen varit jätte mysigt å bra :)

När jag kom hem från affären så mötes jag tre glada ungar från bussen ^^ 

Den lilla pöjken hade med sig en kompis hem :)

Dom två små pöjkarna hjälpte mig å packa upp påsen med mat åå sen så försvann dom in i tv-spelen :p 

Jag satte igång med pannkaks smeten åå lät den vila som min mor hade sagt åt mig göra ;)

Efter 1 1/2 timma så va alla pannkakor klara åå ytterdörren öppnades åå in kommer B med världens leende:
Mamma är de klart? :D

Aa fast vi måste vänta på A å minstingen :)

5-10min senare så kommer dom åå vi alla sätter oss äter. Hela lasten pannkakor tog typ slut! :o 

Ha kanske 3-4st kvar i kylen som nu gubben äter upp :p 

Sen så åkte små pöjkarna hem till kompisen åå jag & dom stora tjejerna gick till affären åå köpte lite fredags mys:)

Grönsaker, chips, ostbågar å dipp ^^ 
Fixade dippen å grönsakerna åå slängde på en tjejig film åå mumsade ^^ 

Kl 21 så vart de tyst åå alla tjejer sov <3

Åå de ska jag med göra nu :)
Ha lagt fram natti natt tabletterna, känns som att jag inte kommer få nån sömn utan dom inatt pga halsen, hostan åå gubben som oxå är sjuk.

Han ha smittat mig så allt är hans fel att jag måste vara så tyst möjligt! 

Jag å tysthet är inte kompisar..! 
Blir rastlös åå så kommer jag på 7-miljoner saker jag bara måste säga ;) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: