beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-01
21:03:12

Om man älskar varandra
Finns de något hopp kvar då? 
Jag hoppas iaf de även fast allt ser mörkt ut just nu .. 

Gubben min är faktisk kärleken i mitt liv 
De va han som jag fastnade för! 

Men just nu verkar allt upp å ner ..
Vi ha glömt bort varandra åå lever på rutin .. 

Aptiten är som bort blåst.. Vatten är typ enda jag kommer ihåg .. 

På 4 dagar så ha jag gått ner 2kilo så de e väl något posetivt .. 

Men 2kilo är inget vad jag borde gå ner 

Jag kan förstå varför han inte vill göra något mig längre .. Jag skulle oxå skämmas åå behöva gå breve mig åå kalla mig för sambo .. 

Fet, glasögon, hängbuk, risigt hår, osminkad, inga bröst osv ..

Jag förstår att han inte vill se på mig längre.. De vill iaf inte jag! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: