beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-31
14:35:22

Söndag
Idag ha fått mig två leenden på läpparna ^^ 

Först när jag klev upp och stog å tittade in i garderoben: 
Ha du gått ner vikt? Från gubben
Bara tittar på han som ett frågetecken? 
Jaa men du ser smalare ut i ansikten.
Jaha? Men de kanske är för att ha klippt av mig håret? 
Ja jo, men brukar inte ni tjejer bli glada när ni få höra sånt? Haha
Ee joo kanske, men tack då haha


Va fin du är mamma! Åå vilka fina kläder du ha på dig! Från B 

Nummer två: Mamma, A fick bara lite saft i sitt glas då hon är ett klantarsle!

Hahah!! ;D

Oh just de! Inatt så låg jag i soffan å kollade på film. Sen helt plötsligt så kommer minstingen ut från rummet med världens leende åå tindrade ögon åå bäddar ner sig i sin stol :') 

Så jäkla sööt! ^^ 

Men efter typ 30sek så tog hon sin snutte å la sig i sin säng igen <3

Hehe mitt lilla bus ^^

Sen till lunch så gjorde vi tacos åå dukade i vardagsrummet åå slängde på en film :)

En jätte härlig söndag <3






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: