beanelliesmamma.blogg.se

2014-08-06
19:58:01

Vilken dag
Idag ha vart de fullt upp hela dagen med läkarsamtal, möten här å där, mera samtal å mail -.-

Som ni kanske vet så fick jag kalla handen av kirurgen här på Mälarsjukhuset då dom inte ansåg att de inte va medicinska själ ..

Men whata fuck!? Va faan är då en missbildning!? :o

Ringde dom å krävde att deras verksamhets skulle "fallet" på bord och göra en egen bedömning ..

Men för mig är de obegripligt att ett med fött missbildning inte är medicinska själ ..!

Sen så ringde jag till Vc igen och fick prata med samma läkares om skickade remissen ..

Och jag frågade henne vad hon hade skrivit på remissen ..

Och till svar ä: nada piss förut att jag vill göra en bröstförstoring (idiot!)

Så jag frågesatte henne:
1: Hur faan kan du skicka ut en remiss utan att skriva hur de här påverkar mitt liv?
2: Varför skrev du inte att jag vill träffa dom personligen innan dom gör sin bedömning, vilket jag sa när vi sågs? 
3: Tror du att jag skulle söka för något om jag nu struntade i missbildningen?
4: Varken du eller kirurgen här kan neka mig den här operationen, jag ha svart på vitt att jag är en godkänd kandidat av en spec. Kirurg!
5: Du ska skriva en ny remiss och där ska du skriva ur de här påverkar mitt liv, hur jag mår, och att jag redan ha fått en bedömning av spec. Kirurg med namnet *** *****

Så nu är de bara och vänta..

Och nu är kväll så skickade även iväg ett mail Art Clinic i Uppsala och frågade hur faan jag ska göra då läkarvården här inte tar mig på allvar.

Så få se om man får svar därifrån oxå.

Hoppas, hoppas, hoppas!! 

Sen va dax för studierna, papperna är inlämnade till KOMVUX. Så där är oxå bara och vänta.

Va till Afm oxå på ett möte och de fick faktisk jätte bra!

Hon släppte lite på tyglarna då hon tyckte att de va bra att jag ville gå klart min utbildning :) 

Nee men de ha väl gått hyfsat bra idag, de negativa är just om läkarvården..

Men men de e bara och vänta och se vad som händer. 

Men jag tänker inte ge mig angående operationen ..!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: