beanelliesmamma.blogg.se

2014-02-25
06:46:55

Hmm, vad säger man..?
Kl 5:40 så vaknade man å inser att B taxi kommer snart.. 
Ligger å lyssnar om B&T är vakna ..
Yeas dom är vakna å klara för att gå :)

Försöker väcka gubben, men de skulle jag aldrig ha gjort .. 

Sur som faan å allmänt otrevlig! 

"Jag ha faan inte sovit inatt!!! Jag satt uppe så sent så ne jag orkar inte lämna B vid taxin!!!" 

Taxin kör in på gården, precis breve porten ..

Nehe, de va ingen jävel som tyckte synd om mig igår för att jag fick 1timmans sömn sa jag till han ..

" Du är ju fy faan dum i huvudet!! Så ska de vara på de här sättet, fine!!! "

Nee, men skit i de då. Jag lämnar henne..

Sätter mig upp vid säng kanten å klär på mig ..

" Du kan faan lägga dig igen!!! "

Nee, men jag tar henne, det är inga problem.. 

" Är det såhär de ska vara!? Är de slut eller!!!? "

Suck ... :( 
Varför så elak ..

Du borde tvätta öronen så du hör vad jag säger. Jag tar henne ...

Han går ut å röker pisse sur, kommer in å kastar sig i sängen fullt på klädd ..

Jag måste gå ner så kan du kliva upp? Kan inte lämna N själv här hemma vaken.. 

" Jaaaaaa!!! Jag ska gå upp ..!!! "

Går ner med B&T å inväntar taxin ..

Kommer upp å ser att A oxå ha vaknat nu, hon & N sitter på golvet framför tv:n så snällt :)

Kollar in i sovrummet men ser inget..

A: Mamma, pappa ligger här i soffan.

Okeej, tack A :)

Kollar in i v-rum.. Men va faan!?
Han ha bäddat ner sig i soffan å sover ..

Han märkte inte ens att jag kom hem igen .. 

Jag går in i sovrummet å sätter mig på sängkanten ..

Jag hör att N börjar gnälla å ropar: mamma, mamma, mamma.. 

Hon försöker väcka han ..

" Mm N mamma kommer snart " 

Han vet inte ens att jag är hemma allså..

Nee .. Jag är bara så ledsen just nu ..
Varför alla dumma ord så fort jag frågar eller ber om något..? 

Är jag så jävla otrevlig/elak?.. 

Sen är jag ännu ner besviken/ledsen på han ...

Den 8 mars är han&jag bjuda på 30års fest hos hans barndomskompis ..

Jag ha fått inbjudan men de e något han inte vet om ..

Han ha sagt: Du, den 8 mars så åker jag till Stockholm för att fira "Stefan" 

Okeej, Jaa joo jag vet att han fyller. Ha sett de ..

" Aa så jag åker då "

Så han vill inte att jag ska med helt enkelt ..

Nee, nu sitter A å försöker väcka sin far som tok sover i soffan ..

"PAPPA!!! Jag vill ha frukost, kan du vakna!! PAPPA, PAPPA!? "

Han hör inte henne .. :(

Nee, jag ska ta å sluta blogga nu å ge mina älskade monster barn lite frukost 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: