beanelliesmamma.blogg.se

2014-02-10
08:37:37

Skadeglädje
Oj oj oj vilken morgon! 
Klev upp kl 5 med barnen å fixade dom större till skolan :)

Allt gick as bra å vi va ute i god tid till B taxi. 

Kl 06:50 så gick vi ner för att vänta åå menas vi väntade så gick till tvätt stugan för att se om de fanns några tider idag :)

Åå mkt riktigt, de fanns tider ;)
Kl 07:00 fram till 12, tack tack åå tiderna blev mina ;)

Eller rättare sagt tiderna blev gubbens hahaha!! Jag berättade den goda nyheten för han när jag kom upp igen.

Ojävlar va sur han blev ;)

Men ge inte mig några order när det du själv som ha lovat mig att ta hand om tvätten! Jag ha väntat, väntat å väntat i 3 fuckning veckor på att tvätten ska försvinna! 

Åå säg aldrig: Jaa men om du nu vill gå ut så mkt så fixar du tvättider .. 

Ät upp dina egna ord!! 

Jag fixade DIG en jävla tvättid eftersom att de är så svårt å gå ner själv å fixa de ;) 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: