beanelliesmamma.blogg.se

2014-02-01
01:54:19

Varför utsätter jag mig för detta
Jag förstår att ingen kan älska en sån mig.. Jag skulle heller inte älska mig
Vilket jag inte heller gör ..

Jag kan inte säga att jag älskar mig som person eller mitt yttre ..

Jag är den mest osäkraste människan! 

Jag ha inget yttre man kan älska varje sig man vill .. 

Om en människa fick välja mellan en kropp som ser ut 70 fast man är runt 20 och ha världens finaste hjärta

Och en som har hela yttret men saknar hjärtat .. Så väljer dom alltid den vackra!

Jag kan vara jävligt hård i mina ord mot alla jag känner, men tycker jag att något är fel så säger jag de med ..

Men samtidigt så ger jag kärlek! 

Jag sätter nästan alltid mig själv åt sidan, jag kommer sist på min lista när de gäller mig .. För i mina ögon så är inte jag värd något .. 

Jag är så jävla nere just nu så jag kan inte äns tanka klart .. 
Jag fick till och med den hemskaste jävla tanken en förälder kan få:
Mina barn skulle få de bättre utan mig..

Men nej jag lämnar inte mina barn ensamma! Aldrig i hela mitt liv! 

Dom är mer värda än mig åå det är dom åå deras uppväxt jag kämpar för! 

Hade jag inte haft dom så hade jag skitit i de här jävla livet förlänge sen ..

Nee nu ska jag ta mina sömntabletter så jag kan slippa tänka mer!! 

Jag är värdelös, äcklig, hatad ett missfoster ... 

Kommentar:
#1: mamma mu

Älskar dig o många mer med mig!

2014-02-01 @ 16:58:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: