beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-14
09:22:45

Ännu en sömnlös natt
Hur ska jag orka med allt?.. 
Ha pratat med Vc igen å dom skriver ut sömntabletterna imorgon eftermiddag -.-' 
Så ännu en natt med hopplöshet.. 

Åå nu väntar jag på att gyn läkaren ska ringa .. Jag fixar inte detta! 

Jag ha vart "sjuk" i snart 7år å de enda hjälpen jag får är en massa tabletter å skiit .. 

Men den senaste 2år ha vart otrolig jobbig! Barnen ha tagit min "sjukhet" som en vardag :,( 

Jag vill inte att barnen ska behöva se all skiit.. Kan de bara inte ta slut! 

Igår kväll så kunde jag inte hålla kvar tårarna när gubben min gav mig en kram, men så fort han släppte kramen så vek jag ner huvudet mot golvet så han såg aldrig att tårarna rann .. 

Men den kramen behövdes verkligen! 
Vet att de är tufft för han med å se mig "sjuk" .. De finns ju inget han kan göra för att jag ska kunna bli frisk ..

Inte mer än att försöka leva med en orolig/bitter/ledsen kärring .. 

Jag ha ingen aning hur jag ska göra längre .. De finns ingen j*vla läkare som lyssnar på mig, då jag är så "ung"! 

Åå de fick jag höra idag igen av Vc:
Oj, men du är ju så ung! Såna problem ha ju bara äldre. 

Jaa, men nu ha jag den skiten så snälla lyssna på mig å inte min ålder! 

Är verkligen åldern som av gör vem som ska få hjälpen? 

Hade jag bara vart 1år äldre så hade dom inte brytt sig utan tagit bort allt.. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: