beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-30
00:42:53

Ett beslut måste tas
Åå med gråtet i hjärtat så .. 
Tar jag ett avbrott från pluggandet :,(

Sen i måndags så fick jag valet å kvalet av min lärare .. 
Tänk på din hälsa å ta ett avbrott och få 4 vecket förlängt när du är frisk igen

Eller

Plugga fram till operationen MEN då får du inte vistas i köket och där med kan du inte få fulla betyg i dom 2 kurserna du ha kvar


Jag ha tänkt åå tänkt ..
Åå jag måste inse att jag kan inte skita i min hälsa längre ..
Jag kan inte presentera mitt arbete i skolan till fullo hur mkt jag än vill! 

Jag ska nog börja lyssna på min kropp och inse att jag inte kan :,( 

Jag kan inte ligga på topp hela tiden åå göra allt ..

Jag är perfektionist när de gäller mig, barnen, hemmet och allt som visas utåt!

Jag måste lära mig å släppa allt de där nu åå lyssna på min kropp å vad säger..

Jag måste börja lita på min gubbe att han klarar av allt även fast de kan ta tid eller att de inte görs på mitt sätt ..

Jag måste inse att jag är sjuk och att jag kan inte göra allt själv längre ..

Jag måste inse att jag gör mig bara sjukare när jag trotsar min hälsa ..

Men just nu så känns de som att hela mitt liv ha rasat, jag ha svikit mig själv och mina nära&kära ... :,(

Hur ska jag kunna se dom i ögonen igen efter detta beslut!? 

Dom kommer se så ledsna ut .. 

Men jag ha inget val om jag vill kunna bli frisk igen... 



Kommentar:
#1: mamma mu

En helt underbar bild på dig!!!
Kan du inte skicka den till mig?
kram

2014-02-01 @ 17:00:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: