beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-30
09:54:23

Faan ....
Varför kan du inte bara stötta meej!? :,( 
Dina jävla ord sårar faktiskt!! 

"Jaha åå varför är inte du skolan?"

För att jag kanske är sjuk å måste kanske börja lyssna på min kropp? 

"Jaha, men vaddå jag fattar inte? Jag kan inte tänka så när de gäller mitt jobb"

Men de handlar inte om dig åå ditt jobb!! Är det du som är sjuk!? 

"Skakar på huvudet å går till köket åå mumlar"

När faan ska DU inse att jag är sjuk och att jag inte mår bra!? 

"Säger inget.. "

!!

Hur faan kan man vara så känslokall!? :,(
Nu sitter inne på toan å bara gråter åå mår ännu sämre att jag fattade beslutet om att ta ett avbrott å tänka på min hälsa :,(

Jävla skiit !! ...

Jag fixar inte detta längre ..
Vad jag än gör så duger de inte åt han ..

Är jag hemma så är de dåligt
Är i skolan å får ont så är de dåligt
Försöker jag ta de lugnt å inte överanstränga mig så är dåligt för då får ju han mer ansvar
Överanstränger jag mig å få ont så är dåligt

Va faan ska jag göra:,(

Kommentarer:
#1: mamma mu

kom o vila upp dig hos mamma.
kram älskar dig

Svar: Kan inte .. Ha alla barnen åå dom lämnar jag inte
Mitt stressiga 4barns liv!

2014-01-30 @ 16:01:02
#2: mamma mu

Nästa vecka?
Ta med minstingen.
Ni är så välkomna så.
Älskar dig
kram i massor

2014-01-30 @ 16:38:06
#3: Ö

Ditt välmående går först, dags att fram ilskan i dig och säga ifrån på skarpen!!!

2014-01-30 @ 22:38:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: