beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-14
22:45:31

Idag brast de!!
Som sagt så väntade jag på att gynläkaren skulle ringa idag på morgonen.. Åå de gjorde hon med! 

En arrogant j*vla f*tta va hon med!!
Åå de är inget jag klarar av åå speciellt inte efter en sömnlös natt!! 

Hon lyssnade inte, gav svar som inte ens grisen skulle fatta ..

Men sista droppen kom när hon sa:
Men Kia, en operation är ingen behandling. Åå sen så är du så ung åå då kan man inte ha såhär mkt problem. Åå varför du ha haft så ont nu är ju för att du så känslig. Och man brukar få infektion efter en operation.

Mitt svar tillbaka: 
Jasså!? Så du menar att jag har fått alla mina infektioner pga av två/tre operationer varje månad i 2års tid!? 
Men okeej, glöm mig nu.. OM de kommer in en kvinna i 35års åldern åå precis samma problem som jag har, hade ni opererat bort livmodern då!? 

Hennes svar: 
Jaa, de är ju självklart! Man kan ju inte gå runt med så täta infektioner. 

Då brast de för mig!! Jag kände hur de svartnade i mina ögon !! 
 
Mitt svar: 
Åå du din jävel!! Jag vill ha en tid NU till dig plus en överläkare!! Det här ha gått för långt nu!! 

Hennes svar: 
Ne, du kan inte komma nu. Du måste boka en tid först 

Mitt svar: 
Jag ska inte boka nån jävla tid!! Men va bra, ge mig nr till DIN JÄVLA CHEF så ska du få se vad han/hon ser på saken!! 

Hennes svar: 
Okej, kom du, kom du! 

Jag slängande iväg luren på sängen åå började leta efter tjock tröjan .. Jag är så arg att jag hela jag skakar åå tårarna bara sprutat!! 

Gubben reser från soffan när han märker att jag är på väg ut åå frågar hur de gick å vad hon sa ..

Fick inte ut ett enda vettigt ord, inte mer än att JAG MÅSTE VARA ÄLDRE INNAN JAG FÅR NÅN JÄVLA HJÄLP!!  

Han greppar tag i mig åå ger mig världens kram åå frågar om han får följa med.. Självklart fick han som svar!

Kommer in till gyn å går fram till luckan. 

Hej! Jag pratade med en läkare nyss å hon sa att jag skulle komma in på en gång.

Hon: oj ja hej, vad heter du? 

Jag: Kia ******* 

Hon: okeej, vad handlar de om? 

Jag: De ha gått för långt nu med all skit å ingen jävel lyssnar! Nu får de faan vara bra!! 

Hon: oj okeej, jag ska knappa in dig på en gång. Du ska få prata med en som sitter precis här breve
(Och pekar på en glasdörr med portlås) 

Jag: okeej ..

Hon: vad hette läkaren som du pratade med? 

Jag: ingen aning! De va utländsk kvinna!! 

Hon: jag kollar upp de, Jaa du fick prata med Samira

Jag: aa så kanske hon hette!! 

Kommer in till de lilla rummet efter 2min.. Där inne satt en äldre kvinna åå hon lyssnade verkligen på mig å min sambo åå hon blev chockad hur läkarna ha behandlat mig dom senare två åren. 

Hon bad oss gå ut till väntrummet så att hon kunde läsa igenom mina papper åå försöka hitta en bra läkare åt mig.

Efter Max 5min så ropar hon in oss igen åå berättar att hon ha hittat en spec läkare som jag ska få träffa imorgon.

Hon berättat även att han är äldre åå en jätte bra läkare och att hon ska försöka hinna prata med honom imorgon innan den bokade tiden om hon hann.

Så där ha ni min dag åå samhällets jävla läkarvård!! 

Nu hoppas jag verkligen att han lyssnar på mig åå inte ser min ålder som alla andra gör!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: