beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-15
23:46:28

Lite ljus?
Idag så fick jag träffa spec läkaren, en äldre man med grått hår å stora glasögon. 

Tyvärr så var deras data system nere så han kom inte in bland mina papper! 

Men de gjorde inget, sköterskan som jag å sambon fick prata med igår
(Hon som hittade han å bokade tiden)
Kom åå knackade på åå sa att hon känner till mitt fall åå att hon ville berätta vad hon läste igår bland alla mina papper.

Dom gick ut ur rummet å va bort ett litet tag ..

Tankarna bara snurrade runt i huvudet den studen..

Spec läkaren kommer tillbaka åå han börjar lyssna igen åå frågar mig vad jag vill åå vart problemet ligger.

Jag drar upp hela storyn åå säger som jag ha sagt sååå många gånger förut: 
Jag vill bara få ett slut på detta nu, så ta bort skiten!

Han höjer ena ögonbrynet å kollar lite konstigt på mig.. 

Ett avbrott!! Läkarjävlen som jag fick ett samtal av igår kom å ville komma in åå vara med på mötet!!! 

Jag tittade på henne å vände bort blicken lika fort så fort jag hörde hennes namn!! 

Spec läkaren tittade inte ens på henne utan väntade på mitt svar. Så hon stängde dörren lila fort åå diskutionen fortsatte:

Jaa, jag vill ta bort livmodern!
Jag ha fått höra de ena å de andra av flera olika läkare åå varje gång så säger dom att dom bara vill testa en sak till sen ta bort den ..

Hmm okeej, men du är ung Kia. 

Jaa, men jag orkar inte mer! 

Okeej, men nu så är ju data systemet nere åå jag kommer inte åt dina papper. 
Men jag ringer dig ikväll kl 20, då ha jag läst allt. Är det okeej? 

Aa det e helt okeej. 

Tackar åå säger hejdå åå lämnar rummet.

Kommer hem åå bara väntar på att klockan ska bli 20!! 

J kommer åå frågar hur de ha gått åå jag sa att han ska ringa ikväll så vet inte riktigt. 

Vi går ut till köket medans barnen lever rövare i hela hemmet ;)

Jag ställer mig å fixar middagen åå blabblet från oss båda stömmar på som vanligt :)

Lite slappa, natta barnen, åå han ringer!! 

Han berättar att han ska gå på ledighet åå att han kommer tillbaka den sista jan. 
Men han ska ringa mig den 2/2, en söndag för att boka in ett möte! 

Pratar lite till, men de sista han säger:
Kia, jag ska inte göra dig besviken. De lovar jag! Åå jag ska inte glömma å gratta dig den söndagen då du fyller år då med ett litet skratt på slutet!

Såå de e vad som ha hänt å blivit sagt idag. Men jag vet inte .. Jag vågar inte tro på att han verkligen hjälper mig, inte förens jag ha de på papper! 

Nee nu ska jag ta min sova tablett! 
Kan lova att de behövs efter den här veckan åå den icke sova nätterna! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: