beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-13
06:27:53

Mkt skiit på en kort stund!
Sen operationen den 21/11 så ha jag bara blivit sämre å sämre .. 
En massa j*vla tabletter, smärta å sömnlösa nätter! 

Firade jul å nyår hos min syster å hennes familj åå de va såå underbart! 
Trots de hemska smärtan <3 

Förra veckan så ringde överläkaren å jag fick en akut tid .. 

När jag kommer dit går igenom den smärta samma undersökningen å kämpar med tårarna ..

De vart inte nån posetiv prat från läkaren ..
En vätskefylld äggstock + att han kände något som absolut inte ska finnas där ..

Han sa att jag måste sluta tvärt med smärtlindringen då jag ska få en ny medicin. Åå den j*vla medicinen vill jag inte ens äta!!

De är en j*vla Depp medicin .. 
Men de är bieffekten läkaren vill åt, så ingen Depp period här! 

Jag ha aldrig i hela mitt liv äta av sånt skit! För enligt mig så få det inga j*vla lyckopiller ..

Men men .. Den skiten ska jag nu äta fram till läkarbesöket som blir av i sluten på feb.. 

Men om de är borta till dess tror jag knappast .. 

Varför kan dom bara inte ta bort allt å låta mig bli frisk!? 

Igår så frågade B mig:
Mamma, är du fortfarande sjuk? 

Jag: aa de är jag, jag ha fått nya mediciner. 

B: åå jag önskar att man aldrig blev sjuk! Eller om vart de så skulle man kunna önska bort de så man blev frisk nästa dag ..

Jag: aa de önskar jag med! För då skulle jag aldrig va sjuk! 

B: aa, de skulle jag vilja! 

Fy faan! Jag tycker så synd om min familj åå vad dom oxå få gå igenom! 
Hur ska jag kunna ta igen två års in å ut på sjukan, alla mina tårar pga smärta, alla dagar då jag bara ha sovit, alla dagar då smärtan är för stor för att kliva upp ur sängen ..

Nee, jag önskar inte nån denna skiit! 

Jag vill bara få bli frisk nu så jag oxå få rå om min familj <3 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: