beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-31
13:37:52

Sårad, sviken, äcklad ..
Jag finner inte äns några ord just nu .. 
Är bara så ledsen!
Känner hur tomheten kommer mer å mer .. 
Är allt mitt fel? Är det jag som gjort att de ser ut såhär idaxläget? 

Tog min dusch igår kväll för att rensa huvudet, men de hela slutade med att jag började skriva på min kropp .. 
Äckel
Missfoster
Hatad


Jag känner mig så sviken 
Allt jag ville ha va ditt stöd .. 

Men de va du så duktig på att poängtera att när du börja jobba så kan du inte stötta å finnas .. 

Du sa att du skrattade när du hade läst att jag trodde att du döljde något .. 

Om du ska skratta åt min känslor och inte finnas å ge mig stöd när jag behöver de varför ha du stannat ? .. 

Det är snart 3års dagen. Åå jag ha inte ringen kvar på mitt finger åå jag vet inte äns vart du ha gömt/lagt den .. 

Är de så att vi är främlingar nu .. ? 

Den här bilden tjuv tog med min lur i början av vårat liv .. 
Jag älskar den här mannen av hela mitt hjärta!! 
Men vart ha han tagit vägen .. ? 

Vart är han som fick mig på fall natten den 19/1-2011 ? 

Han som vägrade låta mig gå själv på kvällarna .. ? 

Mitt hjärta håller på å gå i bitar, kan du inte se de? 

Kommentarer:
#1: mamma mu

Hallå där!!!
Du ÄR INGET missfoster eller nåt sånt överhuvudtaget!!!
Få väck såna tankar o de NU!!!
Du är världens finaste o vackraste o de säger jag inte bara för att du är min dotter!
De är Han som inte fattar vad han har men snart kan förlora!!! med sitt hemska beteende mot dig!
Dig som funnits där för han o hans barn i vått o torrt!
Vad hade han gjort UTAN dig???
Jo, haft sina barn varannan helg bara!!!
Nä du, fram med din stolthet!!!
Du är värd så mycket mer än han tycks kunna erbjuda dig i sin egna egoism!!!
Ta fram din ilska om inte annat!!!
Tillåt varken han eller nån annan sätta sig på dig, trycka ner dig i skorna, för han vore ingenting om inte du hade funnits!!!
Vet att du inte lägger ut detta synligt o de gör absolut ingenting, va bara tvungen o få ur mig detta!!!
Älskar dig o många fler med mig så du står INTE ensam!
Glöm aldrig det!!!
o du har 2 helt underbara döttrar som älskar dig mer än nåt annat!!!
Syns om en vecka cirkus.
Längtar till dess så jag får ta dig i min famn o ingjuta lite "finsk vittu sisu" i dig" ;)
Ring efter filmen sen eller före.
Kram älskade dotter

Svar: <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2014-01-31 @ 14:33:32
#2: .

En som älskar stöttar och finns där för sin älskade oavsett vad! Det är inte kärlek, det där är svinigt, äckligt och förfärligt. Du är värd äkta kärlek...

2014-02-01 @ 16:43:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: