beanelliesmamma.blogg.se

2014-01-20
15:48:12

Tom dag
Idag så fattats de något här hemma! 
Min fina J ha åkt hem åå dom tre stora barnen är hos dom andra föräldrarna! :( 

Såååå tomt <3 

Men sen så finns de en posetiv grej! 
Min älskade storasyster är här i stan:D

Dock med jobbet, men jag får träffa henne imorgon <3 

De ska bli så kul å få träffa henne igen^^

Det är första gången hon är här uppe sen julen 2006, julen då jag väntade B ;)

Så nu ska hon få se hur vi bor med alla små liven i våran trea mitt i kulturchocken ;) 

Allt i hemmet är städat åå de tack vare gubben ^^
Han kan om han bara vill åå jag fick fingret ett antal gånger av han då jag som vanligt inte kunde sitta i soffan å släppa ansvaret ^^

Men nu sitter jag å N i soffan å tittar på Snövit, eller hejho som N säger att den heter ;) 

Nee nu ska jag njuta av min gubbens städverk åå bara vara <3 

Älskar dig hjärtat!
Åå ps. Tack för att klarar av din monster till kärring ;) 


------------- ett fel uppstog----------------

Min syster var här uppe sista gången 2007 på power meet ;) 

--------------- felet rättat-------------------


Kommentar:
#1: mamma mu

åhhh
Önskar jag vore där jag med,
mina finaste, vackraste, underbaraste, klokaste döttrar som har (ibland, om dom känner för det, bus o tricks) hahahaaa,
krama om er bägge från mig o du,
A med!!!
puss

Svar: Hehe ;) aa då ska ge dom en liten kram från dig <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2014-01-20 @ 20:23:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: