beanelliesmamma.blogg.se

2014-03-31
19:32:50

Kan inte fatta de!!
Det är helt otroligt!
Ha inte fått in de i mitt huvud än heller!

Läser om å om mailet .. 

Jag är så förbannat lycklig just nu!
Så passa mycket att tårarna vill komma fram!! :') 

Jag ha alltid veta att något är fel på mina "bröst" ...

Åå idag så ha jag äntligen fått de på papper!! 

Jag ha en missbildning som kallas för tubulära bröst och det är medfött med det upptäcks aldrig innan tonåren! 

Alla säger hela tiden: 
Alla bröst ser olika ut och är olika stora.

Och visst är de så, men de finns också missbildningar!

Åå jag ha en! 

Jag ha inte kunnat amma mina barn pga detta fel! 
Åå jag ha fått många elaka kommentarer just pga att jag ej ha ammat! 

Detta fel ha sänkt mitt självförtroende enda sen tonåren!

Jag va aldrig med på gympan, jag går inte med en bh utan vadd, jag ha aldrig visat mina "bröst" för någon förutom två! 

Och det är min sambo och mitt älsta barns pappa (va tsm i 4år)

Och idag så fick min mor en bild, med 40mil emellan så tog iaf emot! 

De e hemskt!! 

Här kommer mailet: 

Så nu jävlar kan vårdcentralen hoppa å skita, jag ha rätten på min sida!! 

Jag ha rätt till en behandling 
(Bröstoperation) 

Dom kan inte neka mig för jag ha en missbildning! 

Åå det är en spec. Plastik kirurg som ha sett mina bröst och gett mig detta svar! 

Så nu ikväll så ringde jag till vårdcentralen och bokade en telefontid till imorgon bitti!

Kl 08:25 så ringer dom mig och då ska jag kräva att få en tid och en remiss skickad till en plastik kirurg på en gång! 

Så jag hoppas att jag får ett par nya tuttar innan året är slut :)

Vilket underbart år! 
Ska få bli frisk
Ett par tuttar (förhoppningsvis i år) 

De känns som att jag kommer få ett helt nytt liv :') 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: