beanelliesmamma.blogg.se

2014-09-03
20:02:58

Onsdag
Idag ha jag inte gjort många knop här hemma. 

Slappat hela dagen tills de va dax å hämta hem N från dagis :) 

Idag så hade hon lekt rövare vid lunchen åå de syndes ;)

Mat i håret men inget på kläderna :p 

Så när vi kom hem så tog vi slappa kväll med film, frukt å yoghurt ^^ 

Sen blev de badet för hennes del åå vi lekte blås fisk vs sköldpadda :p 

Hon blåste upp kinderna så mkt hon bara kunde åå tog massor ^^

Sen helt plötsligt så vänder hon ner huvudet åå lägger av världens prutt!!

Nellie kakka umpan åå världens skratt! 

Kakka umpan = prutta ;)

Började as grava! De e pappas flicka allså ;)

Sen klev hon upp ur badet, ny blöja på å borstade tänder åå springer till sängen sin åå gapar: Neni natti natt! Neni nening! Mamma nening! 

Så jag till köket å skakade ihop en flaska välling åå gav henne pussen <3

Nu så sover hon så sööt så då ska jag passa på å ta en dusch :) 

Sen blir de nog sängen för min del ^^ 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: