beanelliesmamma.blogg.se

2015-04-03
00:21:53

Aa den senast tiden
Det har vart upp o ner som en jävla berg o dal bana. 
Något posetivt ena sekunden o sen ha de vänt till något negativt -.-

Men idag så ha de posetiva övervunnit! 

Min helt otroliga vän ha skrivit en låt till mig!! ^^
Fick den nu ikväll bara för att höra texten innan allt fix osv

Men åh vilket leende jag satt med när jag lyssnade på den :')

Dock så kanske de va en sorgsen kärleks låt men iaf, jag ha fått en egen låt med mitt namn i :'D 

Sen något helt annat. 
Som ni flesta kanske vet om så ha ju en fotograf hört av sig o vill att jag kommer.

Hade en bokad en helg men de dök upp annat så de blev inte av :(

Ha små pratat med han hela tiden o nu kanske vi ha bokat in dag igen :) 

Den 24-25/4 så nu kanske de blir av :D

Dock så måste jag bosätta mig i gymet framtilldess ;)

Jag ha som mål o kliva under 60 kilo så nu jävlar! 

Bye bye allt socker, vittmjöl, pasta, ris o potatis!! 

Sallad med tillbehör o soppor få bli min födda ett tag framöver ^^ 

Schema lägga gym, mat, familj o mer gym! :D 

Here I come!! :D




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: