beanelliesmamma.blogg.se

2015-04-28
10:56:02

Gyn säger jag bara!! Hahaha
Jag typ dog av skratt idag igen :'D 
Va upp till gyn o fick träffa en ny läkare.
Åh självklart blev de en manlig -.-'

Men men förklarade problemet o fick hoppa upp i den berömda stolen 

Mhm aha okej säger han
Jaa men din vagnia ha fått en förkylning

Haha va vad säger du!? 

Joo du ha fått en flora blandning, jättevanligt. Får jag undersöka dina äggstockar?

Aa men självklart, gör du de.

Jaha du har chokladbollar på stockarna ser jag, en ha precis sprängt

Hahah va chokladbollar!! Jag brukar säga blodbollar hahah

Jaa men precis, blodbollar men dom ser lite ut som chokladbollar 

Hahah okeej!! :'D 

Men jag skriver ut lite medicin till förkylningen som tar en om kvällen i fem dagar sen så är den frisk igen

Hahah tack så mkt

Omg!! Totalchockad men så kul samtidigt, aldrig hört något liknande förut :'D hahaha

Så jag ha en förkyld vagnia o chokladbollar på stockarna 
Hahahah




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: