beanelliesmamma.blogg.se

2015-01-23
18:11:52

Bestie
Va så himla trött imorse så jag tvär slocknade i soffan efter lämningen på dagis. 

Men min söta C kom å väckte mig ^^ 
Vaknade av att hon satt i soffan breve mig hehe ;) 

Sen så gick hon å jag ner på staden åå Gud vilka härliga skratt de blev :')

Folk måste ha undrat vilken avdelning vi kom ifrån hahah!! :p

Köpte mig röd hårfärg, en öppen lång kofta, lite nytt smink och sen så hittade jag en ny mössa! :D

Två för en med texten: BESTIE 
En grå med rosa text å en svart med grön text :D

Självfallet så skulle jag bara köpa dom!!
Så C fick den svarta ;) 

Bestie- morsorna ;) hihi

Kom hem, satte mig i soffan en stund och sen knatade jag iväg och hämtade hem mitt lilla monster :') 

Nu sitter hon å jag kollar på krambjörnarna och äter lite banan & riskakor ^^ 

Gubben han somnade i soffan men men jag ska ta å kasta i lite ny färg i huvudet ^^ 

Min röda börjar bli dassig :(

Nee men love and kisses <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: