beanelliesmamma.blogg.se

2015-01-19
13:10:11

PMS utan livmodern!?
Kan man ha de? :/ 
Idag ha jag redan lyckas gapat åt gubben min två gånger!? 
Fast helt utan andledning egentligen :(

Just känns de som att jag sitter å väntar på ett ord, en fel sägelse så att jag kan få skrika, gapa .. Jaa bara för att få ut den där lilla extra ilskan ... -.-

Hur jävla dumt låter inte de!!? 

Så kan man ha kvar sitt Pms trots ingen livmodern ..? 

Aja nee men något helt annat.

Jag ha börjat tycka om min våg igen ^^ 

Igår kväll så visade den 65.7 å precis nu så visade den 65.1 ^^ 

Ett midjemåttet på 97cm dock .. 
(Taget där jag är som tjockast) 

Hur faan kan läkarna säga att ett midjemått ska ligga runt 80-85!? 

De kommer bli en låååång resa dit känns de som -.-' 

Anser mig inte som tjock, men kanske ha lite extra kilo på typ 5-7kilo ..

Men de mesta sitter på arslet/låren om jag får säga de själv .. 

Aa nee men man ska väl inte gnälla .. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: