beanelliesmamma.blogg.se

2015-01-28
22:49:01

Snart så
Snart så säger denna trötta tanta o lägger sig ^^ 

Va ganska trötter efter jobbet idag, ont i knänarna o höfterna men de gick över efter en stunds sittade i soffan :) 

De vart en tjejkväll när jag kom hem, pöjkarna åkte till T skola på disco ^^ 

Dom kom strax vid 20, så då fick lilla pojken äta lite kvällsmat o sen gå borsta tänderna. Men va glad han va för att han fick gå discot <3 

Sen tog jag mig ett varmt långt bad ^^
Love it :D 

Nu är jag så nöjd, ren o fräsch ;) hihi 

Upp igen imon kl 5:30 o göra lite frukost till barnen för sen göra sig klar till jobbet o gå runt 7:20 :) 

Så skönt att jobbet ligger nära så man slipper ta bussen på morgonen om de inte är dåligt väder vill säga ;)

20min promenad dit å 20min hem ^^ 

Nee nu måste jag släppa mig till sängen så man kan somna någon gång ;)

Love and kisses <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: