beanelliesmamma.blogg.se

2015-01-22
22:16:33

Telefon kväll
Ikväll så ha min lur gått varmt. Både med samtal, sms å en hel jävla massa pm på fb ^^ 

Känt mig mkt älskad å omtyckt idag! ^^

Tack till er alla som ha förgyllat min dag/kväll <3

Det är så kul när riktigt gamla vänner hör av sig åå vill dela med sig av sina nyheter! ^^ 

Men idag så ha de sprutat en massa kärlek å ömhet från alla :') 

Känner mig så lottad att få ha er i mitt liv! <3

En ensam kväll under en filt kan bli fin ^^

Ååh en riktigt lyckorus fick jag ikväll:')

Nu ska jag snart gå å sussa kudden, väntar dock ett tag till då jag vill hinna pussa å krama gubben min go natt^^

Han kommer nog snart min älskade gym tok ;) 

Love and kisses <3 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: