beanelliesmamma.blogg.se

2015-03-11
22:57:11

Bara en enkel bild
Idag så ha de bara vart jag o tre barn hemma ^^

Gubben o A va i skolan då hon hade ett uppvisning <3 

Så idag ha vi vart ute i de fina vädret. 
Dom stora test cyklade menas jag o minstingen gick till affären o handlade till middagen ^^ 


Hon gick hela vägen dit o tillbaka utan ett enda pip ^^ 
Stora tjejen "kan själv" ;) hehe

Tar med mig dom stora in o kollar posten. Woho ett paket från Japan ha kommit!! :D

Upp o fixar maten, äter o klär på oss igen för att gå upp till Hemköp o hämta ut paket :)

Sen fick barnen en varsin glass på vägen hem :)

Inte ett pip från dom heller trots de är bit o gå för dom <3

Väl hemma så satte dom sig framför tv o jag fick klä på mig igen o gå till affären igen, kaffet va slut :p

Kommer hem igen o då va de dax för töserna o borsta tänderna o lägga sig. 
Inget tjafs (kors i taket) hehe ;)

Lill pöjken satte sig o spelade innan de va dax för han o lägga sig :) 

Sagt o gjort o nu sov alla till och med gubben som fortfarande sover ;) 

Jag däremot gick ner till gymet o körde ett kort pass ^^ 

Åh nu sitter jag här i soffan o känner hur tröttheten biter mig i arslet så får väl göra som alla andra här hemma o gå o sova ^^ 

Aa nee men natti natt, sov så gott o dröm sött!

Love and kisses 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: