beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-08
10:40:29

Åå jag ha glömt å berätta!!

Den 20 ska jag till läkaren!! :D
Dock e jag ganska nervös, deppig, super glad, jaa allt på en gång!
De är en manlig läkare jag ska träffa angående mitt yttre ..
Jag måste klä av mig för en främmande människa ..
Ska visa hur jag egentligen ser ut ..
En främmande människa ska se på mig, ta på mig ( en gamla kärrings kropp )

En mage som man kan dra ut, om ni ha sett filmen Click å hur hans mage ser ut när han ligger på sjukhus sängen så kan nog förstå hur min mage ser ut ..

Åå sen få ni sätta en karta på de med.
De finns långa vägar, breda vägar, korta vägar å stigar..
Där ha ni min mage ..

Sen ska han även kolla på mina så kallade bröst.
Jag ha mans bröst, ni vet tjocka karlar kan få lite bröst så ser mina ut ..
Outvecklade bröst, dom e inte runda å fasta utan dom ser precis ut som mans bröst ..
Fast mina e inte äns sådär stora!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: