beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-27
22:27:06

Ajajaj!!!

Fy f*n va ont de gjorde i mig när jag såg den där tjejen pirecade klittan!!

Jag hoppade å ryckte till samtidigt som henne!! Aj aj

Vet att jag ha vart dålig på att blogga, men ha inte haft ork å skriva ..
Haft för ont i magen ...

Mhm.. Åå en äcklig sak nu då!
Å då menar jag äcklig!!

Jag luktar!! :o
Jag duschar varje dag, tvättar underlivet varje kväll innan jag lägger mig osv ..

Men ändå så luktar de!! :o
De e inte mens "lukt" utan någon äcklig unken lukt!!

Jag få panik!
Just nu vill jag bara att jag ska bli läkt så den där j*vla lukten försvinner!

Jag luktar som en gammal kärring som inte ha fått duscha på 2 veckor!!
Nee fy f*n va äckligt, tack gode Gud för att jag vet att jag ha god hygien!!

Jag vill bli läkt nu å slippa den där unka lukten, fast som gubben min säger:
Det är nog bara du som känner den lukten för jag känner ingen lukt, å jag brukar ju ligga i din famn varje kväll.

Så de kanske bara e jag, men iallafall äckligt ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: