beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-13
14:19:41

Ångest ..

Hela dagen ha vart på bra humör tills nu..
Kom på att jag å N kommer vara helt själva utan min älskade gubbe i nästan två veckor ..
Visst han kommer hem till helgen men sen så få jag inte träffa han förens nästa helg igen :'(
Åå jag känner mig själv så pass väl att jag vet att de kommer inte bli någon mat gjord resten av veckan ..
Inte faan tänker jag ställa mig å laga något när det bara e jag som ska äta!

Jag tycker verkligen inte om hans jobb!!
En till två nätter kan jag ta men faan inte två veckor !!

Åå nästa vecka ska jag till läkaren på tisdag å på torsdag ska på operation igen, e jävligt nervös för båda grejerna ..

Tisdag = få jag hjälp?
Torsdag = e de cancer eller inte?

Nee jag längtar inte till nästa vecka ..
Vill bara sätta mig i ett hörn å bara bryta ut i gråt känns de som ..

De här är inte min dag för fem öre


Kommentar:
#1: jonna

<3 <3 <3

2012-11-13 @ 22:49:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: