beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-20
19:35:35

Nu sover alla barnen:)

Jaha då sover barnen å gubben e på väg hem från jobbet :)
Dock så tar de tid innan han e hemma då han ha vart i Nyköping idag :(

Tråkigt men skönt att de e inte blev senare :)

Jag kan fortfarande inte fatta att vårdcentralen godkände!
Jag ha intalat mig själv att dom skulle neka, så nu få jag väl intala mig själv att kirurgen nekar istället!

Jaa så att man inte blir så ledsen om dom verkligen gör de.

Bara för att de gick så bra hos vårdcentralen så betyder de inte att kirurgen eller landstinget godkänner operationen.

Mkt kan fortfarande hända.
Men jag iallafall glad att jag ha gått ett godkännande :D


Kommentar:
#1: mamma mu

Fast du ser ju inte speciellt glad ut på just detta kort! ;)
o du min älskade dotter, de kommer att gå hela vägen! Tro mig! kramar

2012-11-20 @ 21:50:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: